dinsdag, augustus 23, 2005

 

De wereld op zijn kop

Hallo Gijs,

Inmiddels zitten er al weer een paar dagen voor je op, op de fiets. Ik moet vaak aan je denken, zo zag ik dat (tenminste als je het schema volgt) vandaag in Compiegne bent. Mijn vraag is dan meteen: "Heb je de trein bezichtigd?". Gelet op de blog-productie zullen we daar spoedig van vernemen.

Verder kon ik vooral de foto van je waarderen waarin je gestimuleerd om na de hevige wind en stevige pint te drinken. Dat zou trouwens voor mij ook een reden zijn om ook eens die kant op te fietsen. Echter (mijzelf kennende) zal ik dan waarschijnlijk daar gestrand zijn. Trouwens, ik vertrouw er wel op dat zo'n tripel inmiddels is beland in de fietstas.

Verder nog een vraagje / opmerking: gelet op de foto's heb ik wel de indruk dat je na een paar dagen op de fiets ga je de wereld vanuit een ander perspectief gaat zien, namelijk ongeveer 90 graden....wanneer worden het er 180....of denk je dat er toch uiteindelijk weer 360 gaan worden.

Wederom veel succes en een warme groet van Carlo

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?