zondag, augustus 28, 2005

 

Kasteelheer

Zondag 28 augustus 8e etappe Freteval Tours 94 km gem 18

Vandaag de eerste mijlpaal: het eerste boek is uit. Boekkundig ben ik op een derde van de tocht.
's Morgens prima ontbeten op mijn kasteeltje, alled erop en eraan en verder was het zo'n dag dat alles meezit, de wind, de zon het landschap dat langzaam overgaat naar zonnebloemen en wijngaarden. En stel je het volgende voor : je rijdt ergens langs een groot kasteel waar muziek klinkt. De natuur baadt in de zon en plotseling hoor je de klanken van Lazy River op een slepende manier gespeeld op een trompet ongeveer zoals Connie Palmen praat, da's toch puur genieten.
Om 3 uur was ik al in Tours, heb mijn stempeltje gehaald en omdat de JH pas om 6 uur open gaat heb ik nu tijd om te internetten.
Morgen en overmorgen 2 lange etappes maar ik heb er goede zin in.
Au revoir

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?