donderdag, september 08, 2005

 

Boottocht naar Logrono

18 e etappe, Monreal Logrono 104 km gem 16,6
Regen, Regen, regen, regen, regen, regen, regen.
Zoals jullie ongetwijfeld al begrepen hebben heeft het vandaag geregend, niet een klein beetje maar de hele dag.
Dat heb je met de voorspellingen van Len, uiteindelijk komen ze altijd uit en dat is eigenlijk maar goed ook.
Vandaag heb ik de cultuur maar een beetje gelaten voor wat ze was.Was even bezig met te overleven. Fysiek is het geen extra belasting maar op het laatst word je er str...ziek van.
Mijn eindoel vandaag was Los Archos. Vanwege de regen heb ik nog overwogen om door te rijden maar om half 3 dacht ik de pijp aan Maarten te geven ware het niet dat de beide plaatselijke hostals zeiden dat ze vol waren. En daarom zit ik nu alsnog in Logrono achter de computer en heb ik vandaag 104 km in de regen gereden, maar ach, ik denk maar zo, het is allemaal microleed vergeleken met wat de pelgrim van destijds moest doormaken.
Voor de goede volgers: de Franse verkoudheid lijkt afdoende bestreden met 7000 mg paracetamol.

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?