woensdag, september 14, 2005

 

John

Maandag 12 september 2005 21e etappe Burgos Vallalcazar del Sirga 93,4 km gem 17,6
Vandaag weer eens een lekkere fietsdag.Geen regen, zonnetje windje mee, wat wil je nog meer. Uiteindelijk is het het plezier in het fietsen dat me aan dit fietsproject deed beginnen en als ik lekker fietsend te vroeg in santiago ben lossen we dat ter plaatse wel op.
De route voert over de Spaanse hoogvlakte op een hoogte tussen 800 en 1000 meter en nog steeds val af en toe van verbazing van mijn fiets als ik zie hoeveel schitterends er hier de afgelopen eeuwen is ontstaan langs de Camino. Het geeft tevens aan de impact van pelgrimeren op het maatschappelijk leven.
Vandaag John een aantal malen ontmoet. John is een druk baasje, komt uit Best, is 50 ( en dus niet gepensioneerd zoals ik veronderstelde) en is een dag na mij vertrokken. Is gereden via de Roelandspas.
We hebben een vergelijkbaar tempo en dus zullen we elkaar nog wel vaker tegenkomen de komende dagen.
Morgen richting Leon

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?