donderdag, september 15, 2005

 

Over Cultuur

Tot dusverre heb ik vermeden te reageren op ieders bijdragen onder het motto dat het en weblog is en geen chatbox.
Iedereen schrijft wat ie wil en dat is ook de bedoeling. Op een van de laatste bijdragen van C wil even kort ingaan. U kent C wel , hij is de badenplaatsspecalist van Amsterdam, er is geen bad of C paatst het, al da niet bijgestaan door zijn companen A en H die bij zijn laatste karwei op de Cruiqiuskade op zeker ogenblik gezegd schijnen te hebben: Nee C, het bad moet andersom, Barbel wil strak in het bad en niet op het bad zitten, die C voelt zch een betje tekortgedaan door de overvloed aan kathedralen en omdat ik al mijn webloggers tevreden wil houden ben ik vandaag eens in een andere cultuur gedoken eigenlijk meer subcultuur en heb wat aansprekende voorbeelden verzameld waarvan ik zeker weet dat ze C zullen aanspreken. Ik ga ervan uit dat hiermee het culturele evenwicht in deze weblog hersteld is.





Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?